BOOT CAMP

Opis vadbe Boot Camp

Vadba Boot Camp, katere ime izvira iz vojaškega načina treningov, je oblika funkcionalne vadbe, pri kateri boste uporabili predvsem lastno težo in s tem enakomerno aktivirali vse mišične skupine. Tehnično nezahtevne vaje so sestavljene iz kombinacije sklec, trebušnjakov, sonožnih poskokov, počepov, dviganja uteži in teka. Pri vajah prav tako uporabljamo različne predmete kot so to medicinske žoge, kolebnice, elastične trakove, olimpijske palice, funkcionalni pripomoček TRX (Total Resistance eXercise), kettlebelle, ročke za sklece in druge.

Novost letošnje sezone je, da smo iz vadbe Boot Camp izpeljali tri nove vadbe. Pri vseh treh vadbah ohranjamo osnovo vadbe Boot Camp, vendar vsaki vadbi dodamo svoj pomen in vlogo. Namen tega dejanja je bil, da si lahko vsak posameznik prilagaja vadbo sebi, svojim željam ter potrebam. S tem si svoje športno udejstvovanje popestrite in lažje sledite svojim ciljem, ki jih želite doseči, predvsem pa počasi stopnjujete intenzivnost vadbe.

Apolon Boot Camp je intervalen in zabaven način vadbe. Zaradi intenzivnosti in načina vadbe izboljšamo vzdržljivost in moč. S tem načinom vadbe med drugim telo pripeljemo do skrajnih zmogljivosti pri čemer, ob sočasni vključitvi več mišičnih skupin, naše telo porabi več kalorij. Na ta način prav tako pospešimo metabolizem.

Boot Camp kardio

Boot Camp vzdržljivost je vadba celotnega telesa z lastno telesno težo, kot tudi z bremeni, ki temelji na pridobivanju vzdržljivosti. Ves čas treninga vaše telo deluje v coni aerobne porabe kisika in visokega srčnega utripa s čimer krepite srce in ožilje, povečujete porabo kisika ter izgubljate odvečno maščobno maso.

Boot Camp moč

Boot Camp moč vadba temelji na vadbi celotnega telesa z bremeni in lastno telesno težo, ki se osredotoča na vaje za krepitev mišic celotnega telesa. Boot Camp moč vadba bo temeljila predvsem na povečevanju mišične mase, pridobivanju mišičnega tonusa, pridobivanja hitrosti, eksplozivnosti in koordinacije. Vaje bodo zajemale vse dele telesa in se z vsakim treningom prilagajale vašemu napredku. 

PRVA VADBA JE ZATE BREZPLAČNA!

Te zanima, kako je videti vadba pri nas? Naredi nekaj dobrega zase in jo preizkusi. Prva ura vadbe je zate brezplačna.

Kako vadba Boot Camp poteka?

Vadba Boot Camp, katere ime izvira iz vojaškega načina treningov, je oblika funkcionalne vadbe, pri kateri boste uporabili predvsem lastno težo in s tem enakomerno aktivirali vse mišične skupine. Tehnično nezahtevne vaje so sestavljene iz kombinacije sklec, trebušnjakov, sonožnih poskokov, počepov, dviganja uteži in teka. Pri vajah prav tako uporabljamo različne predmete kot so to medicinske žoge, kolebnice, elastične trakove, olimpijske palice, funkcionalni pripomoček TRX (Total Resistance eXercise), kettlebelle, ročke za sklece in druge.

Apolon Boot Camp je intervalen in zabaven način vadbe. Zaradi intenzivnosti in načina vadbe izboljšamo vzdržljivost in moč. S tem načinom vadbe med drugim telo pripeljemo do skrajnih zmogljivosti pri čemer, ob sočasni vključitvi več mišičnih skupin, naše telo porabi več kalorij. Na ta način prav tako pospešimo metabolizem.

BootCamp-2

Kaj lahko z vadbo
Boot Camp dosežeš?

ODLIČNA ZA OBLIKOVANJE POSTAVE

Vadba je izjemno učinkovita pri oblikovanju postave. S pomočjo redne vadbe, ki jo lahko pri nas izvajate individualno ali v skupini, krepite splošno telesno pripravljenost in vzdržljivost. Na ta način krepite in zboljšujete psihično moč, kar pa vpliva na sproščanje negativnih učinkov stresnega načina življenja. Posebnost te vadbe je krepitev ekipnega duha in druženje, ki se iz prostora za vadbo prenaša tudi v zasebno življenje.

S pomočjo vadbe Boot Camp

LAHKO

  1. krepite različne mišične skupine;
  2. izboljšate splošno telesno pripravljenost;
  3. povečate moč in vzdržljivost;
  4. izboljšate moč vezi in ligamentov;
  5. povečate gostoto kostnega tkiva (deluje preventivno proti osteoporozi);
  6. izboljšate telesno držo in mišična sorazmernost celega telesa;
  7. zvišate stopnjo metabolizma;
  8. okrepite imunski sistem;
  9. izboljšate psihično moč;
  10. krepite timski duh;
  11. pridobite nove prijatelje;
  12. izgubite odvečne kilograme;
  13. izboljšate samopodobo;
  14. bolje spoznate sebe in zmogljivosti svojega telesa;
  15. zmanjšate možnost poškodb v vsakdanjem življenju ...

ALI JE VADBA BOOT CAMP PRIMERNA ZATE?

Vadba je primerna tako za ženske, moške, rekreativce ter tekmovalne športnike, ne glede na starost in fizično zmogljivost. Vadbo je še posebej priporočljiva za posameznike v starosti od 15 do 50 let.