KONCEPT

PRVI TRENING JE ZATE BREZPLAČEN!

Te zanima, kako je videti trening pri nas? Naredi nekaj dobrega zase in ga preizkusi. Prva ura skupinske vadbe ali fitnes treninga je zate brezplačen.

Opis vadbe Koncept

Apolon Koncept ni aerobika, ni telovadba, ki jo izvajajo v šolah… koncept je čisto zares pravi trening!
Primeren je za vsakogar, četudi se sprva zdi, da gre za napreden program. 
Z našo koncept vadbo boste izboljšali telesno sestavo, izoblikovali mišice ter nabrali kondicijo in na splošno, izboljšali boste telesno pripravljenost.
 
Ne skrbite, tudi trebušne mišice bomo natrenirali in to zelo preprosto - s smehom!
 
Kaj vključuje:
- tehnika pravilne izvedbe vaj
- trening z obremenitvijo
- aerobna vadba
- elementi crossfit vadbe
- uporaba različnih pripomočkov (ročke, kettlebelli, elastike, kardio naprave,…)
- super trenerje, ki so odprti za kakršnakoli vprašanja
 
Če želiš nekaj narediti zase, pa nočeš biti sam,
potem pridi v SUPER gym, pod vodstvom SUPER trenerjev
in
bodi del SUPER družbe!

Kako vadba Koncept poteka?

  • Na začetku poskrbimo za dinamično ogrevanje, ki vključuje veliko skakanja, počepanja, izpadnih korakov, sklec in dvigovanja trupa.
  • Nadaljujemo z vajami, kjer delamo na moči ali drugih sposobnostih. V tem delu dvigujemo uteži s počepom ali mrtvimi dvigi in izvajamo vaje za izboljšanje drugih sposobnosti (primer: počep na eni nogi za krepitev ravnotežja).
  • V glavnem delu sledi sklop od treh do štirih vaj, ki jih trener predpiše vsakokrat drugače. Trener določi število ponovitev vaj iz tega sklopa. Vaje, ki jih skušamo ponoviti čim večkrat, skušamo narediti v čim krajšem času.
  • Na koncu sledi ohlajanje in razteg.
apolon-gym-vadba-koncept-2

Kaj lahko z vadbo
Koncept dosežeš?

POVEČANA PORABA KALORIJ

Vadba vpliva na povečano porabo kalorij po končani vadbi. Kalorije porabljamo še dva dni po vadbi in tudi v mirovanju. S takim načinom vadbe močno pospešimo presnovo, izgubljamo odvečne maščobe in pospešeno hujšamo. Vadba je idealna za oblikovanje postave. S pomočjo te vadbe lahko dosežete maksimalno pripravljenost na področju vzdržljivosti, moči, gibljivosti, eksplozivnosti, hitrosti, lahkotnosti, ravnotežju, koordinaciji, točnosti in srčno žilnih ter dihalnih sposobnostih.

S pomočjo vadbe Koncept

LAHKO

  1. Izboljšate samopodobo
  2. Bolje spoznate sebe in zmogljivosti svojega telesa
  3. Zmanjšate možnost poškodb v vsakdanjem življenju
  4. krepite različne mišične skupine;
  5. izboljšate splošno telesno pripravljenost;
  6. povečate moč in vzdržljivost;
  7. izboljšate moč vezi in ligamentov;
  8. povečate gostoto kostnega tkiva (deluje preventivno proti osteoporozi);
  9. izboljšate telesno držo in mišična sorazmernost celega telesa;
  10. zvišate stopnjo metabolizma;
  11. okrepite imunski sistem;
  12. izboljšate psihično moč;
  13. krepite timski duh;
  14. pridobite nove prijatelje;
  15. izgubite odvečne kilograme …

ALI JE VADBA KONCEPT PRIMERNA ZATE?

Ta oblika vadbe je primerna predvsem za bolj trenirane posameznike, ki so tekmovalni in pri vadbi potrebujejo večje izzive. To obliko vadbe boste prav tako vzljubili tisti, ki želite pripadati skupnosti in iščete podporo ter spodbudo v vadbi. Za tak način vadbe je namreč značilno, da se vadeči povežejo v trdno skupnost in med sabo spletejo močne prijateljske vezi.