POPORODNA VADBA

Opis Poporodne vadbe

V času nosečnosti se žensko telo prilagodi svojemu rastočemu bitju, kar povzroči anatomske in fiziološke spremembe telesa. Vadba po porodu vam bo s postopnostjo in ustrezno pripravo omogočila hitrejšo vrnitev v aktivnost, krepitev in oblikovanje telesa po porodu. 

PRVI TRENING JE ZATE BREZPLAČEN!

Te zanima, kako je videti trening pri nas? Naredi nekaj dobrega zase in ga preizkusi. Prva ura skupinske vadbe ali fitnes treninga je zate brezplačen.

Kako Poporodna vadba poteka?

Poleg različnih vadbenih vsebin, ki zajemajo ogrevanje, aktivacijo mišic, vaje za moč, ravnotežje in vzdržljivost, dihalne vaje, raztezne vaje in vaje za sproščanje, vadba vključuje tudi:

 

·         Pregled morebitnih zdravstvenih težav in preteklih športnih izkušenj (pred in med nosečnostjo)

·         Testiranje diastaze rectus abdominis-a (razmik trebušnih mišic)

·         Upoštevanje vrste poroda in omejitev določenih vaj

·         Učenje pravilnih in ustreznih vadbenih položajev ter gibanja pod strokovnim vodstvom kineziologa

apolon-gym-poporodna-vadba-2

Zakaj je postopna, varna
in časovno ustrezna
vadba po porodu

TAKO ZELO POMEMBNA?

·         zato, da z njo krepiš mišice medeničnega dna, da ne prihaja do uhajanja urina in da so te mišice močne pri premagovanju bremen

·         zato, da okrepiš trebušne mišice in po potrebi na pravilen način vplivaš na zmanjšanje diastaze, če je le –ta bila prisotna med nosečnostjo

·         zato, da okrepiš hrbtne mišice, kar omogoča, da lahko spet normalno premaguješ vsakodnevne napore brez bolečin v križu

·         in tudi zato, da vzpostaviš ravnovesje v telesu

ALI JE POPORODNA VADBA PRIMERNA ZATE?

S poporodno vadbo lahko pričnete 6 tednov po porodu oziroma po prvem ginekološkem pregledu po porodu, razen v primeru dodatnih zdravstvenih zadržkov.

Vadba je namenjena tudi nosečnicam, katerih nosečnost poteka brez zapletov (ginekolog dovoli telesno aktivnost) in si želijo preživeti nosečnost čim bolj aktivno. Z ustrezno telesno aktivnostjo v času nosečnosti zmanjšamo tveganje za razvoj gestacijske debelosti, nosečniške sladkorne bolezni in drugih bolezni povezanih z nosečnostjo, izboljšamo splošno mišično moč, vzdržljivost in gibljivost, okrepimo srčno-žilni sistem in se z rednimi dihalnimi vajami pripravljamo na porod.